Forum ...::Strefa Mamy, Głogów i okolice::... Strona Główna ...::Strefa Mamy, Głogów i okolice::...
Zapraszamy do udziału w dyskusjach na Forum dla Mam

Gdzie na wakacje .... i za ile ;)
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...::Strefa Mamy, Głogów i okolice::... Strona Główna -> Mama na medal - dział dla nas i o nas / Mama ma wolne

Skąd: Głogów - Kopernik

PostWysłany: Wto 10:17, 19 Cze 2007    Temat postu: Gdzie na wakacje .... i za ile ;)

wakacje tuż tuż, a ciągle nie wiadomo gdzie spędzić urlop. Jakie są wasze sprawdzone miejsca?

Jeśli chodzi o morze (te nasze polskie Mruga ) ja polecam Jarosławiec - fajna mała mieścinka.... i co najważniejsze niedroga Wesoly - przynajmniej kilka ładnych lat temu Wink na pewno biorę pod uwagę Wesoly tylko może któraś z Was jest bardziej na bieżąco z cenami w tym miejscu ?

PostWysłany: Wto 10:58, 19 Cze 2007    Temat postu:

My jedziemy do Niesulic to fajna miejscowość koło Świebodzina. Czyste jeziorko, ceny w normie Olafek uwielbia tam jeździć Wesoly

PostWysłany: Śro 11:49, 20 Cze 2007    Temat postu:

.... aaa Mruga i w Boszkowie jest fajnie Wesoly czyściutka woda i co najważniejsze - płycizna sięgająca dość daleko w głąb jeziora Wesoly zanim zaszłam w ciążę często wyjeżdżaliśmy do Boszkowa na weekendy... teraz chyba znów zaczniemy Wesoly Zazula, fajnie było Wesoly nie?

Cleopatra

Dołączył: 20 Cze 2007

Skąd: PRZEDMOŚCIE

PostWysłany: Śro 16:33, 20 Cze 2007    Temat postu:

ano Boszkow fajne miejsce Wesoly i czysta woda Wesoly
co do morza podbno we Władysławowie jest nie dorgo jak na morze i fajnie Mruga

my w tym roku arczej w domu brak urlopu ze strony meza chyba z euda nams ie wyrwac na pare dni w tygodniu do Boszkowa Mruga

BECIA

Dołączył: 09 Cze 2007

PostWysłany: Pią 11:26, 19 Paź 2007    Temat postu:

Ja lubie jeździć do kołobrzegu( podoba sie mi ten deptak z którym mozesz spacerować i odglądać morze)_ no i duzo ciekawych imprez odbywaja sie w Kołobrzegu , a ostatnio byłam w Trójmieście bardzo mi sie tam podobało...

PostWysłany: Nie 10:05, 22 Cze 2008    Temat postu:

Jarosławiec to jest to !!!!!!!!!! Ok! właśnie wczoraj wróciłyśmy z Beatką Wesoly ...chociaż tak jeszcze z tydzień by się przydał..... powiem szczerze, że jeszcze tylu wózków i rodziców z dziećmi na 1 km kw. chyba nigdy nie widziała Mruga niesamowite zagęszczenie tego gatunku Mruga - pewnie dlatego, że przed sezonem Wesoly

PostWysłany: Pon 10:52, 23 Cze 2008    Temat postu:

Balbina dawaj namiary na noclegi. Może się skusimy, bo jeszcze tych rejonów Bałtyku nie odwiedzaliśmy.

PostWysłany: Wto 23:27, 24 Cze 2008    Temat postu:

my byliśmy tu [link widoczny dla zalogowanych] mieliśmy 7 os. domek: 2 sypialnie na górze, do tego dwa w łożka w "salonie" Mruga na dole (z mini aneksem kuchennym). Generalnie jeśli chodzi o noclegi to naprawdę jest w czym wybierać. Jakby ktoś się skusił na Jarosławiec, to polecam tam restaurację-bar "JACKOWO" - po prostu rewelacja Ok! Ryby prosto od rybaków z Jarosławca, pyszne ciemne piwo z Czarnkowa (receptura irlandzka Mruga Piwo ) do tego własna wędzarnia na dziedzińcu - można kupić świeżutkie wędzone ryby, albo kiełbaski z ryb - mmmmmmmmmmmniam - rewelacja dla mnie to kabanosy z łososia Hurra w sklepiku można je hermetycznie zapakować i zamiast gratów ze straganów przywieżć do domku i obdarować rodzinkę Wesoly do tego smażony dorszyk prosto z morza - palce lizać Mruga Miejscowość mała, ale całkiem fajna Ok!

mają taką latarnię

kończą budować kościółek Mruga _________________________________________3 km od Jarosławca jest jezioro Wicko

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

z każdego miejsca blisko do morza Wesoly

a morze jest jak wszędzie Mruga
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio zmieniony przez alicja dnia Śro 0:00, 25 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy

PostWysłany: Nie 21:35, 29 Cze 2008    Temat postu:

echh piękne morze my wrócilismy z Międzyzdroji . Polecam dla tych co lubią tłumy Wesoly. Na szczęście bylismy w ostatnim tygodniu czerwca więc aż tak tłoczno nie było , natomiast jak dzisiaj wyjezdżalismy tooo !! Dużo atrakcji dla dzieci no i dużo miejsc do zwiedzenia.

PostWysłany: Nie 22:00, 29 Cze 2008    Temat postu:

Dzięki za szczegóły. Piwko z Czarnkowa próbowałam i potwierdzam - pycha Wesoly

Czerwiec to chyba rzeczywiście dobry termin. My wybieramy się w sierpniu i pewnie będziemy szukać miejsca na plaży. O noclegach nie wspomnę Wesoly

PostWysłany: Nie 23:04, 29 Cze 2008    Temat postu:

ojaaaaaaaaaa Madzia, a gdzie tu można dostać te piweczko??

PostWysłany: Pon 22:56, 30 Cze 2008    Temat postu:

Nie wiem Wesoly Ja piłam 2 lata temu w Dziwnowie Very Happy i to był mój ostatni kontakt z alkoholem Mruga

PostWysłany: Sob 22:37, 19 Lip 2008    Temat postu:

noooooooo jak ktoś zarezerwował urlop na sierień to jakby strzelił "szóstkę" w totka Mruga [link widoczny dla zalogowanych] Ok!

Cleopatra

Dołączył: 20 Cze 2007

Skąd: PRZEDMOŚCIE

PostWysłany: Nie 9:57, 20 Lip 2008    Temat postu:

rewelacyjna ta pogoda znaczy sie, ze do siony moge nosa z malenstwem nie wynurzyc hahaha

a sierpien taa te upaly mnie przerazaja noo alee wiedzialo sie kiedy sie bierze urlop Mruga

PostWysłany: Nie 21:09, 20 Lip 2008    Temat postu:

hehe my tez jedziemy w sierpniu bójcie sie Bory Tucholskie ech nie bedzie miejsca , którego nie odkryjemy:)Wesoly

Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)